Η πιο ολοκληρωμένη εφαρμογή για την εστίαση για τους πελάτες της Eurobank!

H SOFTONE FnB συνεργάζεται με τη Eurobank και προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες, σε επιλεγμένους πελάτες της Eurobank, σε προνομιακές τιμές. Στόχος της είναι υποστήριξη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της εστίασης και επιθυμούν να κάνουν το επόμενο βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

Η λύση SOFTONE FnB απευθύνεται σε όλους τους ιδιοκτήτες και διαχειριστές επιχειρήσεων στον τομέα της εστίασης, συμπεριλαμβανομένων εστιατορίων, καφέ, μπαρ, καταστημάτων delivery, take-away, αρτοποιείων, ζαχαροπλαστείων και αλυσίδων καταστημάτων. Αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τις ποικίλες καθημερινές προκλήσεις ροής εργασίας, όπως η διαχείριση παραγγελιών, τραπεζιών, πληρωμών, αποθεμάτων, τιμοκαταλόγων, ταμείου, βαρδιών και προσωπικού εξυπηρέτησης.

Διαχείριση Ταμείου

Αναλυτική παρακολούθηση των κινήσεων του ταμείου ανά ημέρα και ανά χρήστη με Πολλαπλά Σημεία Πώλησης ανά Φ.Τ.Μ και P.O.S.

Διαχείριση Τραπεζιών

Πλάνο τραπεζιών, κεράσματα και καταστροφές, με μέγιστη και ελάχιστη κατανάλωση ανά άτομο, καθώς και μερική ή ολική μεταφορά τραπεζιού.

Delivery & Maps

Διαχείριση διανομέων με σειρά προτεραιότητας κατά την ανάθεση παραγγελιών και με αναγνώριση τηλεφωνικών κλήσεων.

Ασύρματη Παραγγελιοληψία

Άμεση διαχείριση των παραγγελιών ανά σημείο εξυπηρέτησης σε mobile και tablet, με αυτόματη λειτουργία ενεργοποίησης offline και παραμετρικές λειτουργίες ανά συσκευή.

Τιμοκατάλογοι

Οργάνωση πολλαπλών τιμοκαταλόγων ανά σημείο, ανά πελάτη και ανά παραστατικό, με δυνατότητα αλλαγής τιμών σε προκαθορισμένο χρόνο. Αυτόματη διαχείριση τιμοκαταλόγου και με χρονικό περιθώριο.

Διασυνδέσεις

Διασύνδεση με κορυφαίες πλατφόρμες online παραγγελιοληψίας με άμεσο έλεγχο όλων των αιτημάτων πελατών.

Στατιστικά

Αναφορές και εκτυπώσεις, αναλύσεις και οικονομικά στοιχεία για την επιχείρησή σας. Πωλήσεις ανά ώρα, ανά σερβιτόρο και ανά είδος με fast export απευθείας από την εφαρμογή.

Loyalty

Επιβράβευση των πιστών πελατών μέσω ενός ολοκληρωμένου πλάνου παροχών. Δυνατότητα διαχείρισης δώρων και ειδικών τιμών.

Happy Hour & Combo

Δημιουργία και διαχείριση ελκυστικών μενού κυρίως με όφελος προς την επιχείρηση. Προγραμματισμένο πλάνο εκπτώσεων ειδικά για μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Ολοκληρωμένη λύση λογισμικού παραγγελιοληψίας

Συνδρομή Χρήσης
για 1 έτος
Από 680€
612€
Αρ. χρηστών POS: 1
Αρ. Χρηστών Android: 1

Επιπλέον Χρήστης: 81€ για 1 έτος
Επιπλέον Ενότητα Maps:190€/ έτος
Επιπλέον Ενότητα E-food Services: 280€/ έτος
Επιπλέον Ενότητα Wolt Services: 280€/ έτος

Συνδρομή Χρήσης
για 2 έτη
Από 1.360€
1.156€
Αρ. χρηστών POS: 1
Αρ. Χρηστών Android: 1

Επιπλέον Χρήστης: 153€ για 2 έτη
Επιπλέον Ενότητα Maps: 190€/ έτος
Επιπλέον Ενότητα E-food Services: 280€/ έτος
Επιπλέον Ενότητα Wolt Services: 280€/ έτος

Συνδρομή Χρήσης
για 3 έτη
Από 2.040€
1.530€
Αρ. χρηστών POS: 1
Αρ. Χρηστών Android: 1

Επιπλέον Χρήστης: 202,50€ για 3 έτη
Επιπλέον Ενότητα Maps: 190€/ έτος
Επιπλέον Ενότητα E-food Services: 280€/ έτος
Επιπλέον Ενότητα Wolt Services: 280€/ έτος

*Δεν περιλαμβάνεται hardware.

Ολοκληρωμένη λύση λογισμικού παραγγελιοληψίας, εξοπλισμού και υποστήριξης

Κύκλωμα
Take Away
Από 2.040€
1.800€

Αρ. χρηστών POS: 1
Αρ. Χρηστών Android: 0

Επιπλέον χρήστης: 250€ για 1 έτος
Περιλαμβάνεται ο εξοπλισμός και τα κόστη εγκατάστασης/πρώτης εκπαίδευσης.
Περιλαμβάνεται Ετήσια Τεχνική Υποστήριξη

Kύκλωμα Take Away
& Delivery
Από 2.360€
2.000€

Αρ. χρηστών POS: 1
Αρ. Χρηστών Android: 0

Επιπλέον χρήστης: 250€ για 1 έτος
600 δωρεάν παραγγελίες ανά μήνα για efood/wolt
Περιλαμβάνεται η ενότητα Maps
Περιλαμβάνεται ο εξοπλισμός και τα κόστη εγκατάστασης/πρώτης εκπαίδευσης.
Περιλαμβάνεται Ετήσια Τεχνική Υποστήριξη

Κύκλωμα Take Away,
Delivery & Dine In
Από 2.930€
2.480€

Αρ. χρηστών POS: 1
Αρ. Χρηστών Android: 1

Επιπλέον χρήστης: 250€ για 1 έτος
600 δωρεάν παραγγελίες ανά μήνα για efood/wolt
Περιλαμβάνεται η ενότητα Maps
Περιλαμβάνεται ο εξοπλισμός και τα κόστη εγκατάστασης/πρώτης εκπαίδευσης.
Περιλαμβάνεται Ετήσια Τεχνική Υποστήριξη

* Στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.
*Η προσφορά ισχύει μόνο για νέες συνδρομές και άδειες χρήσης.
*Περιλαμβάνεται η προμήθεια για την εγκατάσταση, την εκπαίδευση και παραμετροποίηση για έναν χρόνο.
*Δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα εκτός Αθήνας & Θεσσαλονίκης.

Ενιαία πλατφόρμα αυτοματοποίησης και διαχείρισης έως και του συνόλου των εργασιών μιας ξενοδοχειακής αλυσίδας ή μιας αυτόνομης μονάδας φιλοξενίας.

Διαχείριση των δυνατοτήτων του front-office (κρατήσεις, check-in, check-out, ανάθεση δωματίου), διαχείριση τιμών και χρεώσεων, εκδόσεις παραστατικών.

Δυνατότητα προσθήκης extra modules και παράλληλα μέσω ενός διαλειτουργικού εργαλείου (Broker) επικοινωνεί ή/και ενσωματώνει στην ενιαία πλατφόρμα τρίτα συστήματα.

EUROBANK Προσφορά

Διάρκεια συνδρομής Έκπτωση*
1 έτος 10%
2 έτη 15%
3 έτη 25%

Με ενδιαφέρει

Παρακαλούμε συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα και σύντομα ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις λύσεις του Ομίλου SOFTONE.







   Συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου*



*Η συμπλήρωση των πεδίων είναι υποχρεωτική