Hotel Minder

Η ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης ξενοδοχείων για τους πελάτες της Eurobank!

Hotel Minder

Όλες οι λειτουργίες που χρειάζεται μια επιχείρηση φιλοξενίας

H SOFTONE F&B συνεργάζεται με τη Eurobank και προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες, σε επιλεγμένους πελάτες της Eurobank, σε προνομιακές τιμές. Στόχος της είναι η υποστήριξη των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού και επιθυμούν να κάνουν το επόμενο βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

Το Πρόγραμμα Διαχείρισης Ξενοδοχειακών Μονάδων Hotel Minder προσφέρει ένα εκτενές φάσμα λειτουργιών που καλύπτει κάθε ανάγκη μιας επιχείρησης φιλοξενίας. Διασυνδέει όλες τις κρίσιμες πτυχές του καταλύματος, προσφέροντας ευκολία, ευελιξία, αποτελεσματικότητα και τελικά άριστη σχέση μεταξύ πελάτη και επιχείρησης. Η λύση απευθύνεται σε ξενοδοχεία, αλυσίδες ή ομάδες κτηματομεσιτικών, θέρετρα και σπα, ενοικιαζόμενες βίλες, ξενώνες, τροχόσπιτα και ενοικιαζόμενα διαμερίσματα.

Hotel Minder

Κύρια χαρακτηριστικά

Booking Position

Πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την πρόοδο κάθε κράτησης, συμπεριλαμβανομένης της κατάστασης κράτησης.

Reports

Αναφορές για την καλύτερη κατανόηση των πελατών και την αποτελεσματική προσαρμογή προσφορών και υπηρεσιών βάσει των αναγκών τους.

Tapechart

Εύχρηστο γράφημα για την παρακολούθηση των ημερομηνιών και των τύπων ή αριθμών δωματίων, καθώς και τη συσχέτιση μεταξύ τους.

Dashboard

Dashboards με δεδομένα, όπως ποσοστά πληρότητας, έσοδα, κρατήσεις και πληροφορίες επισκεπτών, επιχειρηματικές λειτουργίες, ανάλυση αγοράς και διαχείριση τιμών.

Check in/out

Διασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής διαδικασίας άφιξης και αναχώρησης, καθώς και της ευχάριστης εμπειρίας για τους επισκέπτες.

Integrations

Διασύνδεση με εφαρμογές που παρέχουν πρόσθετες λειτουργίες, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη αλλά και την αύξηση των πωλήσεων.

* Στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.
Η προσφορά ισχύει μόνο για νέες συνδρομές.

N

Ενιαία πλατφόρμα αυτοματοποίησης και διαχείρισης έως και του συνόλου των εργασιών μιας ξενοδοχειακής αλυσίδας ή μιας αυτόνομης μονάδας φιλοξενίας.

N

Διαχείριση των δυνατοτήτων του front-office (κρατήσεις, check-in, check-out, ανάθεση δωματίου), διαχείριση τιμών και χρεώσεων, εκδόσεις παραστατικών.

N

Δυνατότητα προσθήκης extra modules και παράλληλα μέσω ενός διαλειτουργικού εργαλείου (Broker) επικοινωνεί ή/και ενσωματώνει στην ενιαία πλατφόρμα τρίτα συστήματα.

EUROBANK Προσφορά

Διάρκεια συνδρομής Έκπτωση*
2 έτη 15%
3 έτη 25%

*Η προσφορά ισχύει μόνο για νέες συνδρομές.

Με ενδιαφέρει

Παρακαλούμε συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα και σύντομα ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις λύσεις διαχείρισης ξενοδοχείων του Ομίλου SOFTONE.









   Συμφωνώ με την Πολιτική Απορρήτου*

*Η συμπλήρωση των πεδίων είναι υποχρεωτική